22.05.2011

Meduim tall bastard, irritert på Finn.no!

Hvorfor er alle under den oppfatningen av at jeg er ganske liten? Altså...Jeg raker 1.74 cm over bakken. Ikke høyeste personen i verden, men jeg er da ikke liten heller! Så det så..

Hvorfor legger folk ut annonser av leiligheter på finn.no uten telefonnr? Det gjør det bare enda vanskeligere å få solgt/leid ut leilighetene! Og når man sender dem e-post så svarer de aldri, hva er vitsen? Når de for en gangs skyld har lagt ut telefonnr. sitt på finn.no og man ringer, så tar dem enten ikke telefonen eller er jævla hissige når de endelig tar den! Fysj...

Ellers.. Har jeg lyst å gjøre noe med håret mitt men vet ikke hva. Jeg gjorde så mye med håret mitt før. Jeg har forferdelig lyst å bli helt blond, men tror håret mitt hadde fallt av før det engang var blitt gult så slitt som det er. Og jeg nekter å klippe meg, jeg passer ikke kort hår! ...Noen som har noen ideer? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar