18.05.2011

Trenger du klær?

Jeg gruer meg alltid til dette, å rydde i skapet. Jeg har så mye klær jeg aldri bruker. Jeg har til og med klær i skapet som jeg kjøpte da jeg gikk på ungdomsskolen! De har ingenting der å gjøre, jeg har bare ikke samvittighet til å bli kvitt det, tenker alltid "det kaaaaan jo være jeg får bruk for det en dag i fremtiden!" Men nå er det stopp! Det skal ut og vekk! Ingen vits å dra med meg et helt lass med klær til Oslo som jeg ikke kommer til å bruke. Det som skal vekk er klær jeg ikke bruker fordi jeg ikke liker dem lengre eller de er blitt for små. Det som er ødelagt gir jeg selvfølgelig ikke bort, det havner på søppelet!
Jeg kunne jo lagt ut bilde av ett og ett plagg for å se om noen vil ha det, men det er såpass mye som skal ut at jeg rett og slett ikke gidder ta bilder av halve skapet mitt.

Så om noen er interessert i noen klær så er det bare å skrike ut så kan jeg se om jeg har noe som passer smaken din! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar